sheeeet

Haha, ojdå, har det redan gått 1 vecka sen jag bloggade? Herrejösses!
De trodde jag seriöst inte! Jaja..
Har gått bättre nu med mina julklappar är nästan klar faktiskt! :)
Och om 3 dagar är mamma här! :D Ååh jag längtar så!
I helgen iaf så blev det 1 par nya skor för min del och sen lite julklappar..
Va även ute i fredags med Allie och Jennifer! Mysigt mysigt.. Medans vi njöt av de så jobbade stackars tone!
Va mer finns att säga!?
JO! WIIHO vi har fått snö här, snöade hela kvällen och natten! Så imorse va de flera skolor som hade 2 timmars delay BARA för lite snö på marken! FÖrvånad som jag är så hade inte min skola de:p Va har hänt liksom!? haha..
Nej, nu ska jag duscha innan jag ska åka och träffa tonis ett tag innan jobbet kallar igen!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0