God natt

Ja, haha herrejösses. Borde ha legat i sängen för 3 timmar sen! Men icke. Datan krångla och vägra gå igång. Sen va jag hemma hos sanna till 9 då jag åkte till spånga för att sola med bästis:)
Hjälpte sanna att försöka plugga lite teori till körkortet. Gick hyffsat bra faktiskt ;p Märks att man redan börjar glömma teorin, oavsett om jag kan det mesta på vägarna!
jaja. Sen när jag kom hem så efter mycket om och men fick jag på data helvettet och kunde börja ladda upp filmen på mig till STS. Bara de tog 1 TIMME:O jaja, men nu är den uppladdad och jag har skrivit till lite saker. Men nu är hela ansökan iväg skickad och nu är det bara väntan kvar!

Börjar seriöst bli nervös nu! inte okej.

jaja, nej nu ska det sovas. God natt alla sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0