goood morgon

Tjena, eller ja god eftermiddag..
Har iofs varit vaken ett tag nu! Men jag är så sjukt trött. Fattar inte varför. kanske börjar bli lite stressad nu med allt. har bara 1 sak kvar att fixa och det är videon. Men de är fan svårt att få den riktigt bra! Ska ju prata på engelska i minst 1 minut om mig själv och varför jagvill komma till usa som en au pair.
Det är inte lätt att få till det. Sen hatar jag att snacka engelska inför kameran oavsett om jag står med en kompis, som filmar, eller själv. Blir så grymt nervös. HAha.. kanske normalt men iaf!

Idag iaf, ska jag se till att fixa den. Sen ska jag iväg och träna om typ 1 timme. Hoppas jag kommer iväg bara. xD

Juste tänkte på en sak. Kenza vann ju igår på finest award. Hon vann ju årets modeblogg och årets personliga blogg! jag är faktiskt riktigt glad att hon gjorde de. Hon verkar vara en grymt härlig person! Så jag  skulle bara vilja säga grattis Kenza till de fina priserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0