sooool å värme

Hellu alla glada!
Det blev igen filmning idag med Tuva. Hämta henne i solna vid skolan och sen drgo vi direkt till V-tuna å käka pizza :D MUMMA KARDEMUMMA! Vi satt där och snackade skit innan jag skjutsade hem henne och jag blev tvungen att åka! Så mysigt att träffa henne igen, efter många veckor.
Iaf, när jag kom hem så skulle jag dra till spånga för att möta michelle och ekis. Men hittar jag mitt fucking jävla buss-kort eller?!?!?! NEJ! Utan det slutar med att jag får ta mammas. Blir så sjukt irriterad. Köpte de i förrgår liksom. Jaja. Och de dumma är ju att jag bara använder de ibland eftersom att jag kör mest bil nu.

Det va grymt skönt at få sola och bara koppla av i 15 min! De behövdes verkligen. Och de fick mig att längta till sommaren ännu mer! Eller iaf våren så man kan börja använda skinnjackan igen! Niice, right?! xD

nej, nu ska jag sova. Möte kl 9 imorn. *Suck* 
Sov så gott alla söta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0