friends you can keep

Asså, måste bara slänga i ett till inlägg. Kom och tänka på mina käraste finaste vänner om hur mycket jag verkligen älskar dom! Vi har varit med om mycket tillsammans, både bra och dåliga saker. Vi finns liksom där för varandra och har ALLTID lika kul när vi ses alla 4! Vilket inte sker så ofta. Vilket är grymt tråkigt. Och nu när 1 är i kambodja, och de andra 2 pluggar och jag kanske drar till usa snart får mig att rysa. Vi kommer vara ifrån varandra i över 1 år. Jag vet inte hur jag ska klara mig. För mina vänner betyder gymt mycket, och jaghar verkligen börjat förstå att man ska ta vara på tiden man har tillsammans. För man vet aldrig vad som kan hända.

Jag ville bara säga att jag Älskar er Girls. Your the best!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Love you girl

2010-01-27 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0