Herregud

Asså, tror int ni förstår hur otroligt nervös jag är. Det är stört. Jag kommer seriöst typ inte kunna sova inatt. Asså mina nerver lever sitt eget liv. jag fattar inte HUR HUR jag ska klara det imorn. men jag SKA klara det och det kommer jag också. Annars kommer jag DÖ!
Jag vill VERKLIGEN klara det! Åh Bästis ska sitta och vänta på mig under tiden. Lovely.

Men men, slut pratat om det nu!

Idag har jag pluggat på morgonen innan jag gick ut med sannas hund:) Efter det fick jag en nojja över att jag verkligen ville shoppa. Så jag tog med mig bästis till stan för att kolla runt:) Båda kom hem med kassar i handen ;) Jag med ett par nya stövlar från din sko, ett par jeans och en tröja från H&M. Blev super nöjd över mina köp. Vilket hon också blev:) Innan vi drog hem mötte vi upp Jacob och Hebbe för en fika på Café la Rosé. Slutade med att vi satt där i 3½ timme ;p Mycket skratt och prat asså dom 2 pojkarna är ju roliga:p Man garvar JÄMT när man träffar dom! NIICE.

Nej, nu ska jag nog ta mig nått litet att äta och sätta mig framför tv.

Godnatt, sov så gott nu alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0