hund vakt

hej  alla:)
hur är det me er? Med mig är detbra, kom upp i grymt bra tid idag :) 20 i 9! :D känner mig stolt asså. Fick ett samtal av bästa vän som frågad om jag kunde åka tidigare till henne för att jag ska nämnligen vara hundvakt åt lilla ruffe idag, så hon undra iaf om jag kunde komma tidigare pga av att dom typ spränger här utanför, vilket göra att ruffe blir grymt rädd! Så vid kvart över 10 mötte jag henne med ruffe i brommaplan! Å nu ligger jag i hennes säng med ruffe på bröstet :) Så mysigt!

Ska strax börja plugga teori, vilket va meningen med den här dan också! haha. Fick låna en till teori-cd av hebbe igår. Och jag kan inte sluta säga tack till honom asså! :P

Nej nu ska jag hämta kaffe och sen börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0