Stadsbiblioteket

Hej hej :)
Ja, haha tog mig faktiskt hit idag. Har suttit och pluggat konstant i 1½ timme! Känner mig oerhört duktig. Men nu orkade jag inte. Haha. Så jag tog mig en lite paus. (a) Denna vecka har jag bestämt mig för att bara ta hand om mig själv. Behöver det verkligen. Ska bara plugga, bada, träna och köra. Ska faktiskt på ett spinningpass ikväll med bästa vännen! :) Hon som boka upp mig! :O Haha. Trodde inte jag skulle få pga att jag inte har gymkort där. Men jag fick. Så hon smsa mig och sa det förut! Då jävlar ska jag spinna på! Nu ska det göras en förändring hos mig.

Igår iaf, sa jag ju hejdå till 2 polare som ryckte in i lumpen. va riktigt jobbigt faktiskt att säga hejdå. Trodde inte det skulle bli det. Men det blev det. Så nu vet jag inte när de kommer hem. Säker nästa helg eller så. Man brukar få permis den första eller andra veckan. Tur de!
Nej, jag ska nog kanske ta och kolla runt efter nån bok som jag kan läsa. Eller ja, jag tänker på en psykologi bok eftersom att jag vill plugga det sen. hah, jag vet. jag är lite knäpp. men jag har fastnat för det. Tycker det är så sjuk intressant.

Ska iaf åka strax för att svänga förbi åhlens i V-by och sedan fortsätta hem till Sanna ett tag för snack och te:) Mys.

Träningen är väl runt halv 8. Så jag hör av mig innan!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0