au pair möte

Gårdagen blev väldigt slapp. Åkte först till Starbucks på morgonen för att äta frukost med sophie och natta, efter ett tag kom även emma och joinade oss! Satt och snacka skit i seriöst 2 timmar tror jag! Efter det hyrde vi en film på stop&shop, blev "the girl with the dragon tattoo" som vi svenskar känner till den som är "män som hatar kvinnor" sjukt dålig översättning!" men jaja! Åkte hem till natta ett tag innan vi drog till Sophie för att glo på filmen, väldigt kul att se en svensk film i USA!
Vid kvart över 4 drog jag, emma och natta för att vi alla hade au pair möte. På listan stog det 5 guys fries and burgers. Spenderade 1 timme där. haha, vet ni vad som händer då? JO 1 av killarna som jobbade där hade sagt till en av tjejerna att säga till mig att han hette greg och ville prata med mig! xD hHAHHAHAHA! gick inte och gjorde det dock. Min LCC sa då, "hah, ja nu kan du ju inte äta här mer, om du ska de får väl du klä ut dig eller nått:P" ja´g bah: " ja, eller så får mina kompisar beställa åt migxD"

Efter de drog jag, Harpa, Cissi, Jess och en tjej som ska ta över Jess när hon åker hem till frozen yoghurt. Mycket gott!
Cissi, jag och Harpa på frozen yoghurt!


nykomlingen och Jess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0