Beachen baby

Ja men natta vakna halv 9, snäll som hon var så lät hon mig sova iaf till halv 10 då jag också gick upp och gjorde mig iordning för tha beach! Vi åkte till först till starbucks och handlade en varsin kaffe för att piggna till, stannade även på stop&shop och handlade älskade jordgubbar och HALLON! mums. Efter det drog vi till Subway där vi handla med oss mat och dricka. Skulle möta upp Ally hennes unges lärare där, men vi fick ta oss till BoB's store och möta dom där. Medans vi vänta gick vi självklart in på Bob's för att "Bara kolla" Och vad händer? Jooo! Jag och natta kommer ut med en påse var med likadana skor och jag köpte mig världens snyggaste t-shirt! haha!
Skorna är gladiatorskor med nitar på och på min t-tröja står de "Dear diary, I wished for a puppy, but insted i've got a brother" ahhahaha! Natta tyckte den passa mig lite si sådär va :P haha!
Jag har ju då 2 tvillingbröder back home!

Träffade på Ally, hennes mamma och mammans man efter ett tag, då drog vi till stranden och låg där till kvart i 4! Hade så sjukt kul. Vi lekte små barn i vattnet


Men vi gjorde även lite pyramider. här med natta som bänk :p

Nice huh? :p


Natta och jag!

Efter stranden åkte lämnade jag av natta och sen åkte hem och duschade för att sen " jobba" för att lillen skulle ha sleepover med hennes bästa kompis. Mamman, va snäll och beställde mat från lunch box, blev sallad för mig och pizza för barnen. Sen lekte dom bara massa efteråt. När pappan kom hem kvart i 6 så satte vi oss framför tv och glodde på tv till typ 7 då vi hyrde film på tv.. Kvart över 7 fråga mamman om jag ville gå ut. För de behövde inte mig nå mer. Så jag gick upp än en gång och duscha och gjorde mig iordning för att sedan hämta upp natta och sen sophie för att åka hem till Arber och Astrit för att spela beer pong!
Tjejerna vann förståss! :P
Sen tog vi bilen och åkte till stamford där det blev utgång på Hulahanks. SJukt mycket folk. Blev massa röj som vi brukar göra! dans dans dans! Lovley! Efter att vi varit där en timme kom de andra grabbarna och joinade oss! Sjukt kul!
Va hemma igen 20 över 2 :) somna nästan direkt. Va sååå trött!

Ser ni min bränna :P hah!
Sophie, jag, arber och natta


Bästaste


Tack för en underbar kväll med er tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0