HAMLET

Haha japp, de stämmer. Jag och natta tog oss en tripp til Wilton för att vi skulle hyra film. Men när vi väl är inne på Stop&Shop, tror ni hyrautomaten funkar då eller? NEJ!
SÅ vi fick gå tillbaka till Biblioteket för att se om de hade de filmer vi ville ha. Men icke. SÅ istället blev de The Host och The proposal.. Så ikväll blir filmkväll:)
Natta, då som är så rolig ville hyra en bok för att ha och läsa, för att hon läser så sjukt jävla snabbt, säger att ja men varför inte läsa shakespear.. På min 20 år har jag inte gjort de. Jag då säger: Gör du de, får du fan komma på nått bra jövla namn till mig du kan kalla mig för.
Och va kommer vi ut med? Jo 2 st hamlet böcker. Hon övertala mnig att också läsa de. SÅ nu har vi 3 veckor på oss att läsa Hamlet! :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0