I'm up!

asså detta med sömn! Jag sover inte bra längre... Vaknar på nätterna typ 3 ggr! Sen kan jag inte somna på kvällarna heller ^^ Segt som fan. Kanske ska lägga mig tidigare? igår somna jag inte förens halv 1, lite sent va! haha.. Men har man en bra kväll så har man! Det blev starbucks häng igår med, fast med Natta och arber. Senare drog vi  och hämta Sophie och hennes kompis Linda vid tågstationen för att sen åka tillbaka till starbucks där John mötte oss!
Bara 1 dag kvar till löning då^^ Jag kan inte fatta hur snabbt veckorna går. Tjejerna har rätt. Dom går snabbare här på nått sätt. Kanske för att vi gör saker VARJE dag efter att vi slutat, och att vi ALLTID gör nått på helgerna, vilket jag INTE tackar nej till. För när man slutar vill man liksom träffa alla! Och bara få prata av sig. Vilket är sjukt lätt med alla här, eftersom att vi alla är Au Pairer och förstår om nått är jobbigt och sånt.  Vi går ju igenom samma saker liksom.
Nej, nu ska jag nog ta och göra lite frulle. Nu har ena ungen vaknat.. Undra om han tänker komma ner:P haha! Hör honom där uppe!
Kanske ska ta och lägga mig och läsa. Boken ska ju vara utläst den 9 augusti! Herregud! Då har det gått 1 månad sen jag hyrde om den! Ojjojj ojj ..
Nej, nu ska jag kila! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0