Impuls

Nu är det lördag igen. Herregud, vart tar veckorna och helgerna vägen?! jaja, i vilket fall som helst..
Idag iaf drog vi med Arber och hans bror till en pub där vi träffa deras pappa och morbror för att glo på fotbollsmatcherna! Vart lite käk till de också! Så good! Käka Chibatta med kyckling, spenat och champinjoner på!
Efter första matchen satte vi oss alla ute i solen och chilla, men efter ett litet tag får natta ryck och säger till mig: Johanna, vi åker och piercar oss! Jag svara: Haha, okej:p.. Snacka om impulsgrej.
Så Astit hängde med oss till stället för att kolla på tatuering som han kanske ska göra.. Natta bestämmer sig för att pierca sig i tungan igen, och jag pierca mig också:p Kan ni gissa vart? ;) HAHA.

mamma och pappa. till er här nu då. jag vet att ni inte gillar de. Men jag är ju faktiskt 20 snart (a) haha. Guess where;)
Nu ska vi iaf snart till stamfort på en fest och bara chilla iofs. Ska nog bli kul. Sötaste killen kommer också! wiiihooo.
Det komiska med att vi faktiskt är i usa, är att vi inte hänger med några amrikanare. Utan de är alla från Paraguay, Polen,  Houndura(eller hur det stavas), Litauen och ja:p haha xD
Nej nu åter till att göra sig iordning.

Chaaoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0