kommentar

Jag fick en kommentar för några dagar sen av Lina. SÅ här löd det!:)


Postat av: Lina

Hej!
Håller på att ta körkort just nu och undrade hur det är att köra bil i USA? Förresten klarade du körkortet på första försöket? :)

Svar: Att köra bil i Usa är inte så svårt pga att vi kör på samma sida av vägen. Dock har de varit svårt att lära sig alla speed limits men de är bara att göra som i sverige. Sen får du bara köra max 5 över de som står! Annars kan du kanske bli stoppad. Och det är inte billigt med böter här inte..
Dom har en massa regler som jag fortfarande lär mig, men de är olika regler beroende på vart du är i USA.
Haha, om jag klara de på första försöket. Nej nej:p Tog med 3 försök. Då kan jag lägga till att jag gick en 2 veckors kurs i falun.. Så nu har jag haft körkortet sen den 28 januari :)

Hoppas de går bra för dig, hejjar på dig! Good luck:)

ps. kul att du läser min blogg(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0