Movie night!

GAAAAAH 5 jävla timmar av sorterande av allt möjligt lego har jag ägnat mig dag åt! OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE KLAR! när tar det slut liksom!?
Jaja, bara att gå upp lite tidigare imorn och göra klart allt!
Vid 12 iaf drog jag och natta iväg till Stamfort för att käka lunch, blev pizza! Åhh den va grymt god! Sen tänkte vi " varför inte kila upp till pojkarna och ge dom de sista av de? hah och ställa W mot väggen?:P hah" Så vi tog vårt pick pack och drog upp till dom. Och guuuuh vilken tajming. Han kom hem 5 min efter att vi kommit. Men dock tog de ett tag innan natta ställde honom mot väggen, men när hon väl gjorde, oj va sur han blev! Eller arg kanske?
Och skyller allt på henne^^ Hum, hon har dock inte gjort ett enda litet fel, mer än att säga sanningen till exet!

Nu på kvällen iaf drog jag, emma och natta till Arber och glodde skräckisar. MEN va fan är de med oss och alltid välja helt fel skräckisar. Den vi hyrde va inte ens bra, den va bara äcklig! hade liksom ingen handling:p haha jaja, Efter den fortsatte vi att glo på Motorsågmasaken. Men jag klara seriöst inte av den! Hade ju lovat mig själv att ALDRIG kolla på den, men jaj. sånt måste man ändra på ibland!
OCH VET NI!?? tror ni inte jag fått värsta vaxproppen eller?! JOOOO!  gör så ONT! är seriöst döv på ena örat!
Men för att göra lite gott på allt ont som hänt idag så har jag beställt, 2 par skor, 1 skit snygg röd bikini och en väska från Nelly.com. Rean har börjat där så de va asbilligt allt gick på 375 kr! Nice.


I'm just gonna say this. This they was the worst day ever, exept for the night with the girls. I LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0