Niagra falls

Jaha men då va det fredag ytterligare igen då! Vart tusan flyger dagarna förbi?! ^^
Jaja, idag har det varit en underbar dag då jag har varit ledig i princip hela dagen då föräldrarna tog med barnen till en nöjespark hela dagen! Nice.
Så jag har spenderat min dag med att läsa Twilight 1 på engelska! Hah. Går framåt iaf!
Nu iaf, ska jag ner och göra lite snabb middag för att sen gå ut, för imorn ska jag, emma och hennes kompis Frida till Niagra falls! Kommer hem på söndag. Så på måndag blir det en uppdatering igen!

Blogg fri helg med andra ord! NICE..
Nej nu ska jag njuta hela denna helg, med tanke på att jag haft hemlängtan. OCH JAG HAR HITTAT MIN KAMERA, eller min HD gjorde de ute buskarna!:P hah. SÅ kan de gå..

Nej, ha en underbar helg allihoppa!
Puss och kram från andra sidan jorden!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Hittade din blogg för ett tag sen och har följt den sedan dess. :)

Håller på att ta körkort just nu och undrade hur det är att köra bil i USA? Förresten klarade du körkortet på första försöket? :)



Kram och tack för en trevlig blogg! :)

2010-07-10 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0