the airport

Tjena tjena!
Allt bra med er? God morgon förresten! Här är ju klockan bara 10 :p Gick dock upp kl 07.45 imorse för att gå ner och göra en macka och sen dra hem till emma och hämta mitt efterlängtade kaffe och sen köra henne och nathalie till tha airport!
Dom jävlarna ska på semester nu i 1 vecka till san diego! Är absolut inte avis, nej nej! Om  det är någon som tror de har ni fel! ^^ hah!
Detta är seriöst första helgen sen jag kom hit jag inte gör ett skit! Alla mina käraste är på semester och jag är hemma. Seegt, men imorn ska jag hänga med mina brasilianska tjejpolare! Blev inställt idag, vilket kanske va bra, eftersom att jag kanske ska jobba lite senare:P
Fram tills dess ska jag slappa nu 1 timme kanske, innan jag ska dra till gymmet och träna IGEN! Va på gymmet igår med Emma, och körde ett Zumba pass! Åh herre jösses vilken träningsverk man har idag då! Kan inte röra armarna! Definitivt inte magen! Den är så fruktansvärt otränad! Jajaj,. därför jag ska dit idag igen. Efter det blire hem för att snacka med Niklas kl 2 :) Niice! Och sen börjar jag jobba!
Resten av kvällen ska jag bara läsa min Twilight bok, jag FORTFARANDE håller på med! 2 månader liksom, men man har fan inte tid att läsa! och jag har 6 böcker att läsa + 2 och 3 av twilight på engelska! NOT OKEY!
Nej, nu ska jag sova 1 timme så jag är fit for fight för tha gym!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0