2 dagar sen

Ja men hejsan alla! Nu va det hela 2 dagar sen jag skrev nått! Har haft fullt upp hela helgen, därför:p haha och har jag suttit vid datan så har jag bara kollat mailen! :)

men nu tänkte jag att ni skulle få en lite uppdatering i följd med bilder och videor:p

Fredag: Ja, fredagen va jag inte så säker på om jag skulle med till NYC för midsommarfirandet eller inte. Men jag tog mig i kragen och hänka med tjejerna iaf! Vi fick med oss våra killpolare också som aldrig firat midsommar! Kul kul! Det blev dans runt midsommarstången, svensk mat och massa sång! Riktig svensk midsommar tycker jag allt! Sååå värt alla pengar! Åkte dock hem efter de, efter som att jag fortfarande inte mådde 100%, men de andra fortsatte kvällen med att gå ut i NYC.

Lördag: Igår då, ja jag åkte till stamford och mötte upp emma, natta, sophie och paraguay hos hans polare.. Där satt vi och glodde på fotbollen, USA vs. Guhana(eller hur det stavas). USA åkte ut! jäklar va vi vart glada! :p ahha! Efter det sprang jag coh natta ner till poolen och bada! Blev jag inte islängd eller? JO! paraguay och natta tog tag i mina ben och armar och slängde i mig ^^ Jaja, vid halv 8 typ drog vi hem till dom och gjorde oss iordning för att gå ut och dansa. Men de hela sluta med att sophie och Natta gick in på krogen jag och emma drog till Wojteks polares lägenhet och va där, för att sen hämta upp sophie och dra hem vid kvart över 12:p hah!
I vilket fall som helst så hade jag det super kul.

Today: Idag iaf så ringde natta kl 10 och fråga om jag kunde plocka upp henne så att vi kunde åka och käka frulle tillsammans. ABSOLUT liksom, det blev ett stop på bagel house där vi köpte varsin bagel med creame chees på varsin kaffe och jag köpte juice! :) MUMS.. Nu iaf så kom familjen hem här, vakna upp helt själv i huset idag.. Så kille ska bara ta det lugnt, har nog råkat smitta honom (a) lilltjejen ska på manikyr med mamman och pappan kommer vara hemma med killen. Så nu väntar jag på att sophie ska komma hit. Vi ska väl hitta på nå. Tror jag ska dra med henne till danbury mall. Måste införskaffa ett USB minne så man kan börja skriva ut lite bilder! SKit billigt! :)

Nej, nu ska jag plocka iordning på mitt rum, ser förjävligt ut! haha! Kläder lite varsom, papper här och där obäddad säng. Ja allt är en stor mess!
PUSS och KRAM


Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Kul att du kunde åka in till New York och fira midsommar. Jag åker ut och seglar nu och hämtar Niklas och Simon på måndag nästa vecka. Vädret är strålande så det kommer att bli härligt. Ha det bra så hörs vi senare. Bilder på vovsingen kommer på lördag/Pappa

2010-06-28 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0