21/6-10

Men jaha, da va det mandag igen da! Helt otroligt! Vart tog hela forra veckan vagen!?!?
jaj, mandag som sagt. Dags for samma gamla rutiner igen. Vacka barnen, gora samma frukost igen, tvatta den stora tvatten man ALLTID har pa mandagar ^^ Sen skjutsa barnen till skolan vid Senast 8!
Nu ar kl snart 20 i sa, de har 20 min till pa sig :p haha.. Imorn har e halv dag, vilket menas me att de kommer hem vid 1 typ.. Samma sak har dom pa onsdag da de slutar i skolan :D

Men de ska till Canada har nagon gang, antingen fredag eller sondag. och ska vara borta 1 vecka! NICE. Nej jag kommer sakna dom!
I vilket fall som helst. Sa ska jag fixa lite till har hemma nu, innan skolan vantar och sedan gymmet med Emma :)

Puss&Kram

ps. pappa jag sag bilderna pa hundarna! Super sota! man vill ju bara ata upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0