B-DAY!

HAPPY B-DAY NATTA!
ja, idag fyllde Nathalie 20 hela år! Så utan att hon visste det samlade vi ihop alla tjejer för att äta tårta hemma hos emma! Hon blev så glad så :D
Annars, idag då. Har jag inte gjort mycket alls. Jag har sovit och tagit pojken till Karate träning för att han ska göra bältegrej på onsdag så han va tvungen att gå idag:p Sen vart de å hämta tjejen på playdate, för att sen åka hem och göra middag.

Så det va nu på kvällen vi fira natta, kanske ni fatta:p haha! Jaja. I vilket fall som helt måste jag sova nu. Håller på att bli förskyld också å sen har jag fortfarande bröstsmärtor som inte vill försvinna. Ska snacka med min Au Pair Director tomorrow!


Jag och Natta i lördags! Snygga va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0