Bra avslut

Min kväll kan inte slutat bättre på en otroligt störande dag, som bara inte kunde bli mer jobbig!
Dagen började med att jag skulle städa och göra iordning i barnens rum, Ja men kl 10 börjar jag med tjejens och är inte klar förens 1½ timme senare med hennes och sen tart killen 30 min ^^
Va tvungen att vara klar till kvart över 12 då natta skulle hämta upp mig, och vi skulle bege oss till NCC, ett collage i Norwalk. SKulle hämta hennes papper på hennes förra ämne, men hon va inte där. Så vi passade på att fråga om bartender kursen som vi visste att de hade.
Ja men då har dom ju SJÄLVKLART inte fått in höstens scheman utan får in dom i augusti. FUCK. MEn iaf!
Hem igen, då jag tar tag i lekrummet som nu ser ut som ett bombnedslag för att JAG håller på att rensa bland allt skit som är där!
Okej, måste erkänna rätt kul är de när man väl har fastnat! Men själva grejjen att börja gör mig frustrerad och när barnen har så mycket saker gör mig ännu mer frustrerad!
Kl 5 iaf hämta jag upp natta för att åka till 2 till olika collage och kolla om de har bartenderkuser. Men de hade de självklart inte. Och påvägen till Stamford upptäcker vi VÄRLDENS kö på Merrit. Vilket gör att vi får panik eftersom att hon skulle vara hemma igen till kvart i 7.
Så mitt i allt måste vi hitta 95:an för att ta oss hem på ett annat sätt. Men min GPS jäkel ville bara att jag skulle vända om och ta Merrit, vilket jag inte ville!
Tillslut hittar vi 95:an och där rullar de på ganska bra, men de va sjukt mycket bilar där med. OCh för att göra oss ännu mer arga och frustrerade denna dag, ska de ALLTID bli rött vid vartenda jäkla stopskylt!

Men, vid 7 då. hämtar emma upp mig för att vi ska tillbaka till NCC, och hämta upp Nattas papper. Men då fick inte jag de utan hon va tvungen att snacka med natta om de. Så efter mycket om och men så kommer emma på med idén att vi ska åka till stranden. Vilken bra ide tänker jag! Så vi drar oss till Westport stranden och har en underbar slut på kvällen! Båda behövde de verkligen! Mycket fina bilder tog vi också! :p

TACK EMMA FÖR ETT UNDERBART BRA SLUT PÅ KVÄLLEN!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0