FREDAG

WOOOOOOOOOOOOOHO!
It's fredag! Så jäkla nice! Idag på morgonen gick allt smooood! Älskade de mornar när allt går skit bra! Love my life then!
Iaf, efter att ha satt på 2 tvättar på morgonen så skjutsade jag barnen till skolan och efter de drog jag till gymmet! Shit, första gången på vadå 1½ vecka? Men jag har inte varit på topp! Så idag drog jag dit och sprang på löpbandet i 20 min sen en annan maskin i 10 sen va jag helt slut så då blev det streching! (stavas de så?) Jaja, sen satte jag in pengar på mitt konto och nu är jag hemma igen och har ätit lunch, det blev pasta, med gröna bönor och tonfisk och cocktailtomater! MUMS., De är förövringt min nya maträtt här! Känner mig otroligt nyttig när jag äter de:p

Nu ska jag ner och dammsuga lite och sen ska jag dega framför soffan med en bra film och lite jordgubbar! :)
Bra start på fredagen med andra ord!

ps. Lennart, Moster behöver inte ha dåligt samvete:p hah. Ville bara vara säker på att hon fått mitt brev:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0