relax day

Idag va jag som sagt på stranden med Priscilla, Fernanda och en annan tjej :) Så skönt att vara ute från huset en hel dag! Har varit ledig nu i typ 3 dagar, och imorn är det back to work! :p Känns ju sådär. Men va tusan, älskar ju ungarna så det ska inte vara någre problem :)
Efter stranden idag tog vi en tripp till black bear i södra Norwalk och käkade middag! Jäkligt god middag må ja säg. Jag käka nachos(STARKT!) sååå gott!
Aaah juste! haha! Såg så otroligt många snygga killar idag och inte tusan va tjejerna diskreta! Nej nej! jaja. Sånt é livet;p Badvakterna, haha man ska ju inte klaga! Snacka om att man ska befinna sig där på helgerna! xD Jag hoppas att morgondagen blir lika fin som idag, så att jag kan bättra på min bränna. MEN tror jag brände mig idag, ahha! Dum som jag är satte jag inte på solskyddsfaktor! Så jag tror jag har bränt mig vid nacken! Jaja. FÅr köpa de imorn, måste ändå förbi postkontoret och posta lollos Victoria Secret grej och sen ska jag hyra om Grey's, har inte hunnit titta klart på alla avsnitt!













Nu, dags att sova! God night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0