Scary movie?

God morgon allesammans!
Igår åkte mina sötnosar bort i 10 dagar för att vara i New Jersey med Pappans föräldrar. Men allt va lite 50/50 under hela morgonen om de skulle de eller inte. Men sen vid halv 12 ringde pappan och sa att vi skulle möta upp farmor på en flygplats 30 min bort vid 2^^ Lite stress eller?
Men som tur va hade ungarna hjälpt mig hela morgonen och packat ner massa spel fixat de sista i deras resväskor och sånt..
Sen när det skulle åkas dit, hade jag inte rätta adressen. så jag fick åka utan GPS!!!!! MEN jag hitta och gud så glad jag blev! haha...


Så här ser det ut när man har bilen fullpackad!

På kvälllen så ville jag och natta kolla på en skräckis på bio. Men problemet här är att dom bara visar 4 filmer om dagen! ^^ Inte som SF på hötorget inte! Men vi hittade en iaf som skulle vara en Thriller Winter's bone. Jag hämtar upp natta och även emma som hänka med. Kommer till bion köper biljetter drar en vända ute i Norwlak innan och hamnar på Donken där det bli glass och kaffe köp för min och nattas del.
Väl inne i biosalongen så sätts en film igång efter all reklam. Och alla 3 i kör säger: Snälla säg inte att detta är filmen!! Sen svarar vi alla 3 i kör igen: Fan också, det är det!
Vi gav filmen seriöst 40 min att bli bra! Men inte fan blev den de! Så vi haha! Lämnade biosalongen efter 40 min. för att vi alla fick typ självmordstankar istället av filmen. Vi ville ju bli rädda!
SÅ kvällen slutade med att vi drog hem till Arber som hade Motorsågsmasaken på film hemma. Så vi satt och kolla på den i typ 1 timme innan vi va tvugna att åka hem. Idag eller imorn ska det kollas klart på den iaf:P haha..
Men som sagt. KOLLLA INTE PÅ WINTER'S BONE om den mot förmodan kommer ut i sverige! Den SUGER!


Såhär läskig trodde vi att den skulle va! Men hur rädda blev vi? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0