sjukling och sista dagen i skolan

Ja men va kul att man blir dunder förskyld nu innan man ska in till NYC på fredag då! Riktigt bra timing, tack kropp! Asså jag går runt och snorar som jag vet inte vad, ont i halsen, kallsvettas och allt! VARFÖR NU!? kunde jag inte fått de nästa vecka eller nått?!
Jaja..
Snart ska jag gå upp och göra mig iordning för att sen åka till lilltjejens skola för att äta pizza med henne och hennes klass:) Nice avslutning! Inte som i sverige!

Shoppade ju en massa här för någon dag sen, tänkte visa er vad jag köpte lite senare... orkar inte just nu och sen har jag lite annat för mig:p
Så de får jag visa sen:)
Nej nu åter till mitt jobb! och snytning av näsan!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0