Starbucks

Ja efter en sjukt seg dag, coh lite små feber tog jag mig hem till natta för att plocka upp henne för att åka till vårt älskade Starbucks i Wilton! VÄLBEHÖVT ska jag säga! Satt där i 2 timmar och bara skratta och snacka om allt verkligen! HAHa, så otroligt kul.
Imorn är det fredag igen och ska väl på bio med henne, har inte bestämt mig än för vad jag ska göra. För att några från brasilien ville att jag skulle med ut, men vi får se! För att på lördag ska vi svenska ut för då är det käraste Sveriges Nationaldag! Då ska vi minnsan bära Sverige tröjor på oss!

Måste sova nu, så att jag orkar sista jobbdagen imorn! NICE! Godnatt!

ps. Här kommer lite blandade bilder från igår, iförrgår när vi va i på en bar och från Starbucks idag :)

Här är några från Baren:) ;






I poolen hos Natta:



Våra 4 nya vänner:)

SÅ avslutar vi med bilder från vårt älskade Starbucks i Wilton:



Nathalie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0