swedish meatballs

Jag är fan i mig grym! Jag håller på att göra, svenska traditionella hemmagjorda köttbullar! Ojojoj va de smakar gott och blir sjukt grymma!
Jag är fan bäst! Min kära hostkid(killen) är bara hemma och när han vände sig om från datan kollade han på mig med stora ögon och frågade: "Is that swedish meatballs?" jag svarade: "haha, yes:p" Då svarade han tillbaka: "can I have them with swedish pancakes? :D"
Haha, vad ska man säga. är han gullig eller? Han älskar mina svenska rätter. Eller ja han har inte smakat köttbullarna än, men iaf! Sötnos.

Nej nu åter till köttbullelagningen! :D



Kommentarer
Postat av: Anders

Well done Johanna. Om du inte kollat din email så kan du göra det. Finns några bilder där som jag tror att du vill se/Pappa

2010-06-18 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0