The European

Hahahaha! japp det va vårat namn ikväll på oss 4 tjejer:P 3 från sverige och 1 från tyskland!
Vi va på en bar där dom hade frågequizz idag! Haha, så jäkla kul, men kunde vi nått? NEJ! Eller ja vi fick typ 13 poäng på 5 runder där det va 10 fråger på varje:p
Han som höll i det kom fram till oss i slutet och frågade om vi hade kul, vårt svar va självklart JA! haha. Han bah: Jo hah, det måste ni ju ha eftersom att ni kommer tillbaka varje vecka xD !

Jaj, vi hade jätte trelvigt iaf, satt och as garva hela kvällen typ för att vi inte kunde ett skit. Och han som fixade frågor om Italien till oss. Men hah, hur mycket kunde vi om Italien liksom?! Nästa gång får han ta nått om Sverige! Då kommer vi kunna allt!
ps. Bilder får ni imorn.

För nu måste jag sova om jag ska orka åka till gymmet för Zumba vid halv 10, efter att ha lämpat av kidsen vid skolan vid kvart över 8!

Puss puss, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej Johanna, nu har jag hälsat från dig till Cecilia och Elton. Gällande Italien! du får väl sätta dig någon dag och Googla om du har möjlighet. Sen kan du lära mig lite för jag vill ta med mig Cecilia dit. Vi har aldrig varit där. Till sist; håll ut och ha det bra. Kul att höra att du/ni skarattar mycket.

2010-06-02 @ 09:40:39
Postat av: Lennart

Glömde tala om att idag har vi klarblå himmel och äntligen lite värme.

2010-06-02 @ 09:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0