US

Tidningen US är ute i affärerna och jag dööööööör! Måste skicka hem en till min käraste bästis! Du kommer dör också! Därför att de har esclips dagar nu i tidningen så att man får 7 posters på hetingarna från Twilight! Meeeeeeeeee like!
Ska gå och se den på bio med Nathalie och Emma, och massa andra! Nice! 7 dollar kostar det eller 8:p Inte så mycket..

Har varit och handlat massa små skit idag, usch vad jag hatar att lägga pengar på sånt. Jaja, NU slipper jag göra det på ett tag iaf..

Men gud, nu måste jagut till bussen, talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Har en hälsning från din kusin Lisa. Träffade henne på Heathrow idag när jag skulle flyga hem. Visste att hon skulle komma från Australien och ta samma plan som jag till Stockolm. Kul att se henne igen. Ha det bra/Pappa

2010-06-04 @ 23:35:51
Postat av: Johanna

Vad är hälsningen då? :P

2010-06-05 @ 07:05:39
URL: http://mchannna.blogg.se/
Postat av: Anders

Hon hälsade till dig och hoppades att du har det bra/pappa

2010-06-07 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0