vadergudarna

vadergudarna har faktiskt lyssnat pa mig! det ar sol ute! Sag inte sa speciellt lovande ut imorse kan jag saga! Men nu, NU 10 min innan barnen kommer ska det bli sol och allt de dar! Huuurmf!
Jaj, far se till att barnen ar ute och leker idag. Langtar lite tills de har sommarlov och vi kan hitta pa mer. For nu nar de kommer hem fran skolan ar de super trotta och vill bara ta de lugnt!

Har degat som sagt framfort tv hela dagen och glott pa Grey's. Fastnat for det. HAha(a) Hyrde 2 filmer idag pa bibblan ocksa. Pirates of the caribien och Julie och Julia..

Nej. nu dags for barnen. :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Johanna, Kul att du skriver så ofta. Blir som en dagbok som du kan ta med sedan. Jag är kvar i Northwood i helgen och ska packa och städa. Inte så roligt men nödvändigt. Hoppas du får en trevlig helg/ Pappa

2010-06-11 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0