What I don't understand

Jag tror seriöst att jag ska börja lägga mig samtidigt som barnen, alltså runt 9 halv 10! Jag vette tusan varför jag är så¨trött som jag är! Äter gör jag, sover gör jag. Men fortfarande är jag sjukt trött. Jaja, får hoppas på att det går över snart helt enkelt!

Idag gick det hur bra som helst på morgonen, inget tjaffs och alla var klara i tid! Sånt gillar jag! Träffade natta ett tag efter att båda lämpat av barnen, vi drog till Wilton och skulle fixa hennes bil som behövde byta olja, under tiden drog vi till centrumet och köpte oss lite nagellack i olika färger och jag köpte även nagllacks borttagning som jag inte hade:P
Haha, hon hade föräklskat sig i min Twilight tidning jag köpte för ett par dagar sen med 7 posters på snyggingarna, så vi gick till Stop&shop och köpte en sån åt henne! Asså kan vi 2 vara mer barnsliga än vi är? Ni skulle sett hur vi betedde oss när vi kom hem till henne!
"vart ska jag sätta upp denna då?" "Hum, den skulle passa där, för då kan du göra godnatt pussar åt dom!" HAHHA! Iaf!
Är man twiligjt nörd så är man liksom! 3 filmen kommer ju ut snart och då ska vi på premiären tror jag :D SWEEEEEEET!

Vid halv 1 åkte jag tillbaka till Wilton för att hämta massa märken till lilltjejen som mamman ska sy på idag på hennes flickscoutdräckt som hon ska ha på sig imorgon då det är avslutning med scouterna, som jag uppfattat det:)
Lite senare idag har pojken karate och då ska han göra kombinationer inför sin lärare för att få ett högre bälte. Klarar han det får han ett lila! Känner mig lite som en stolt mamma, eller iaf stolt storasyster. Han är så duktig!



  
Är dom inte för snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0