1 månad

God morgon gott folk.

Idag är det 1 månad sen jag lämnade Sverige! Jäklarns va tiden går snabbt! Det är sjukt! På torsdag är det 1 månad sen jag kom till familjen liksom! Känns inte som de. Men ja, nu förstår man ju verkligen hur snabbt det går!
Idag är det Memorial day, alltså röd dag och det menas med att jag är ledig hela dagen! Så i eftermiddag ska Fernanda plocka upp mig så ska vi åka till stranden och sen äta middag ute:)

Igår hade vi det super kul hos min hostmammas pappa! Alla va så snälla och maten va super god. Och det farligaste va ändå Cupcakesen som fanns! 2 bite choklad eller stora med Usa flagga på!
Så goda! Och haha, barnen va så söta så.

Nej, nu ska jag gå ner och äta frukost och kolla på Grey's, familjen är inte hemma utan på en parad(heter det så?) som lilltjejen går i. :) Men jag orkade inte följa med, har inte fått sova ut nånting, så idag gjorde jag de. Blev till halv 10. nått iaf! :p haha!

Nej, nu ska jag äta frukost! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0