back on track

WOHO, internet funkar igen! Och de gör även vädret! It back on track people!
Idag iaf hade jag en mycket trevligt dag må jag säga! Dagen började med att jag skulle köra barnen till skolan med John, så att jag hittar:p Efter att vi lämnat av mycket trötta barn så åker vi hemmåt för att han ska jobba och jag tvätta, mycket givande!

Runt kvart över 10 får jag ett mycket trevligt samtal från självaste miss Jansson! Trevligt att höra hennes röst igen. Naw, I miss my friends back home! Anyway. Efter en trevlig pratstund så hann jag gå upp på mitt rum och duscha, innan de va dags att möta barnen vid bussen vid 1.. Den va som vanligt jäkligt försenad men jaja.. Hann prata med Kerri(grannmamman) och hon sa att hennes dotter skulle komma ner och säga hej lite senare:) Hon är 18, så 2 år yngre än mig, men sjukt trevlig och söt!
När barnen iaf fått springa av sig lite och vila så tog vi bilen till Learning Express där de skulle köpa nya armband som man MÅSTE ha nu, ungefär som hysterin med pokemon när man va liten, efter det bar det av till Carval där vi köpte varsin glass! Åh jag kan säga det, att de va seriöst den godaste glassen ever jag ätit! I vilket fall som helst, När vi kom hem vart det TV time och sen DINNER time, och då bjöds de på svenska pannkakor. Mumma!

När John kom hem igen, så hade Ali varit förbi och sagt hej och frågat om jag ville komma över till henne för hennes födelsedagsparty. Och självklart ville jag de, träffa äkta amerikanska High school boys and girls! Riktigt trevliga va dom. Så runt halv 8 drog jag mig dit för 1 timme då det va dags att sätta sig i bilen och försöka hitta hem till Cecilia där jag, hon och Nina + hennes kusin skulle ta ninas bil till bion för att kolla på Death at funeral den va riktigt rolig! haha! Sjukt bra skådisar med i den också! Lite överdriven dock, men riktigt rolig.
Jaja, och nu sitter jag här igen!

Dags att sova kanske! Jobbar iofs bara 1½ timme imorn tror jag, sen ska det shoppas :)
Ni får se bilder från igår, imornbitti.. Massa söta bilder på mina och Juliets konst vi gjorde! Haha..
Anyway. Good Night everyone! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0