Bank of America

Och nu kan man ju säga att jag faktiskt bor härxD haha! Har skaffat mig ett bankkort! HAHAHA! Nått jag inte tänkt göra, men är tvungen^^ Så nu officielt bor jag här till maj nästa år!
Barnen kommer hem snart. SÅ jag funtar på att ta någon frukt nu när jag går ner igen och sen gå ut och möta de små rackarna!
Imorse, vart det bara pojken jag skulle köra till skolan då tjejen skulle till läkaren kvart över 10^^ Så henne tog jag med mig och drog till läkaren., Dom va super gulliga. Men jag visste att hon inte gillade läkare så jag tog det lugnt, och när hon inte gillade att dom skulle undersöka henne pratade jag med henne och berättade mina historier om doktorer! Då vart hon lugn igen och bröjade små skratta! Så söt!

Efter det tog jag henne till Carval för en lite glarre för att hon va så suktig hos doktorn och gjorde allt som behövdes utan problem. Sen vart det dirket till skolan! Och idag har jag också för första gången varit inne i en AMERIKANS skola! Coolt!

Nej, nu ska jag ta och ringa gymmet och sen möta barnen. Bio ikväll någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0