Best driver ever!

HAHA, japp då är man hemma igen efter en rundtur till peter's market och pharmasy:) Köpte mig en ny borste, då min egen gått sönder, mer shampoo+balsam(TreSummé), duschkräm och tandkräm! Känner mig sjukt duktig som köpt allt. Och vad jag mest är stolt över är att jag hitta och jag körde enligt speed limiten! Woho! Men jag har väl självaste mr GPS att tacka;p haha!
Har även nu hunnit lägga in alla kläder till både mig och barnen som va rena och torkade! Herrejösses snart kommer första barnet hem och då ska jag äta lite lunch. Eller jag gör nog de innan!

På menyn till middag idag står de Spaghetti och tomatsås med nått gott till. Bacon kanske:p Mumma! Till efterrätt står det som vanligt glass eller snacks! haha! Herregud, mitt gymkort känns efterlängtat nu! MEN jag har inte gått upp nått, okej kanske 1 kilo. Inget mer :)
Juste, I pharmasy affären träffade jag på världens gulligaste kvinna! Hon kom ursprungligen från sverige, men som hon sa: It don't look's like I'm from Sweden, but I am:). Så söt! Ska besöka henne mer!

Jaja, nej nu ner och graba en banan och lite juice för att sen gå ut å möta mr Jake! :D

Hörs av senare! Over and out!

JUSTE!!!!! CARRO SOM SVAR PÅ VAD DU SKREV! JA DET MÅSTE VI GÖRA! NÅGON HELG FRAMÖVER! :D Ser fram emot ett!


Inte kan man tro inte att denna flicka skulle vara bra på att köra bil i USA inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0