bride wars

Hej hej allihoppa!

Nu är jag frisk igen, kanske ni förstog igår:P iaf! Idag har jag varit duktig och tvättat barnens kläder och mina egna! Seriöst de blir säkert 4 tvättar i veckan ^^ Inte okej. jaja!
Det är redan onsdag, och om 2 dagar är min 2 arbetsvecka över! Man börjar märka nu hur snabbt det kommer gå ^^ Herrejösses, på måndag har jag redan varit här i 3 veckor. helt otroligt! Längtar tills i sommar iaf. Då Lollo och hennes syrra kommer hit, och sen kanske N ska hit också med hans lillebror. Mys å träffa dom igen! :) (a)
Mycket pengar måste jag spara! haha, japp vi får se hur det går!

Nu iaf sitter jag och kollar på tv, på bride wars(bröllopsduellen) så bra! haha, älskar skådisarna!

Nej, snart ska jag åka och posta lite saker. sen ska jag slappa och ikväll blire nog Las vetas :D

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0