.......

usch va jag inte mår bra! god morgon förresten!
Jag hostar, tappar rösten lite då och då, mitt huvud värker lite fortfarande och sen är den en annan sak. Men den saken är bara jävligt patetiskt! Helt fucking otroligt. efter 6 månader. Det trodde jag inte. Jaja, en patetisk människa är va det är..
Igår iaf va jag och Jess på ett köpcentrum typ 15 min bort. Åh herrejösses va nice de va! Maassa affärer dom inte har i sverige, vilket jag gillar! + att dom faktiskt hade Victoria Secret! :)
Fick med mig en fin tröja hem som va på vårrean från forever 21. Nice, både jag och jess tyckte den satt bra så den fick följa med:)

Vet inte vad det är men börjar nog bli sjuk. Usch inte okej asså. Men jag får väl ta massa Ibumetin eller så. Så får jag ta mig till Stop&Shop imorn och köpa halstabletter om de finns sånt här., Man vet ju inte..
Jaja, nej nu kanske man ska ner och äte lite frulle.. Är inte så hungrig men men..

PUSS

ps. lägger upp en bil på tröjan lite senare, så kolla in då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0