FHL

F=Faith H=Hope L=Love

Japp, alla dom 3 har jag för närvarande i mitt huvud! De vägrar försvinna. Och tror ni inte det kom låtar på radion på vägen hem från Janis hus som påminner mig om just denna person? JO! Varför förföljer de mig!?! I don't get it!
Well Well! Och inte blev det bättre av att kolla på Sex and the city 2 med Jani! Filmen va helt underbar, men själva grejjen!
Nej, ska inte borra ner mig i detta nu! MEN seriöst, varför får jag inte tillbaka ett svar? Det är frågan. Om jag då vet att denna person typ sett mitt mail? Varför svarar denna person inte?! VA?! ÅÅÅh detta gör mig galen!

Det positiva är att imorn ska jag signa alla papper för gymmet och sen blir det lunch och någon Mall med Fernanda och en annan Au Pair. Mys!

Och vet ni en till sak som stör mig? Vart jag än kollar blir jag påminnd om denne person! Sooooooooooo f***ing stupied! I hate it! Damit!!!!!!!

Nej, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0