Fråga

God morgon alla!
Har varit vaken i kanske 30 min, ska snart gå ner och äta frukost! Yummie..
Undra vad jag ska ha idag till frukost!? Haha, Jordgubbar skulle inte sitta fel asså:P Iaf! Igår va det filmmaraton på USA kanalen som min hostpappa har/eller jobbar för! De är en av kanalerna som NBC äger, uppfatta jag det som:p Sjukt bra filmer, så när vi skulle äta middag satte sig jag och host pappan och kolla, lilltjejen va uppe på sitt rum och gjorde sitt paraply hon fått från jumbog.. Men blev icke klar med de, för när jag fråga om hon ville ha en kycklingsalladsmacka, kom hon ner efter 5 minxD Killen satt vid datan och käkade och spelade data spel!
Åååh, lilltjejen vet ni vad hon sa till mig igår? Så sjukt gulligt! "Johanna, do you know what it feels like?" jag svarade självklart "No?" hon fortsatte med att säga: "That you are my bigsister, and I love you! " Gaaaah fattar ni att jag nästan fick tårar i ögonen. Hon lyssnar verkligen på mig. Så söt. De gör killen med. För pappan hade somnat, och jag såg att lilltjejen va trött så jag sa till henne att bedtime sweetheart. Så jag la båda i sina sängar! Och jag lyckades! Woho!

Va rätt trött själv, så jag gick upp och la mig efter att jag sagt det till pappan!
Nu är det en ny dag iaf. och jag fick en fråga ang. resan till usa..

Hejsan :)
Vilken organisation har du använt dig av för att bli au pair i Usa?
Josefine

SVAR: Jag har använt mig av STS, dom är sjukt duktiga, och hjälper dig verkligen igenom allt. Men en sak du ska tänka på innan du isf ansöker, ha körkortet klart eller ha en uppkörning snart. För det va det som gjorde att mitt dröjde sjukt länge. För du måste ha ett körkort innan du åker! :)
Hoppas att du ansöker, om du gör det får du höra av dig :)

Jaha, hurrni. nu ska jag ner och äta faktiskt! Jag är ledig hela dagen idag så jag ska bara ta det lugnt., typ kolla på filmmaraton igen på tv. Eftersom att det är motherday här idag, så ska dom till granma. Och jag känner inte för att följa med. Eftersom att jag inte ens varit hos familjen i 1 vecka...

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade gumman! Det var väl den sötaste och bästa komplimangen du kunde få av lilltjejen!!!! efter bara några dagar.....wow....stolt mamma är man nu<3 pussokram mamma

2010-05-09 @ 20:39:25
Postat av: Emelie

Dottern sa exakt samma till mig också!!!! :) Sjukt goa!!

2010-05-10 @ 03:35:01
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0