Hos familjen

Hej alla!
Nu har jag anlänt till familjen:) Eller ja, igår gjorde jag de! J kom och hämta mig på hotellet och det gick hur bra som helst! Vi gick till bilen, och jag fick en chock när jag såg den! En RIKTIGT snygg sportbil!! Går inte att beskriva! Så fruktansvärt snygg. Det är iofs min med! Love it!
Så det förstqa vi gjorde va att åka och handla massa mat både till mig, och barnen. Fick ta precis vad jag ville. Men vågade inte riktigt.. Men fick med mig båda massa glass,juice,bröd,dounats haha.. Massa. Och affären är obeskrivligt stor! herregud, kommer gå vilse! Inte direkt som i sverige, detta klår tom Coop i Vinsta. och de är stor! Massa olika avdelningar!
Efter det, va det dags att åka hem och möta barnen vid bussen. haha äntligen har jag fått se en skolbuss! HAHA så jäkla coola!
Jaja, träffade barnen och dom är fruktansvärt söta asså. Tjejen drogs till mig direkt medan pojken är lite blygare. Men det kommer. :)
Igår åt vi värsta middagen, det blev kött och shrimps med jätte god sallad. Barnen åt lite annat. men Det va super gott.
Efter det så blev det till att spela Wii! Jake är så sjukt duktig och har väldigt många olika spel. Jag fick göra en gubbe på 1 av dom. Min gubbe är grym! HAHA; han har allt som är bra! (a) Jake hjälpte mig dock, men iaf.. Dom hade även över en kompis igår. När han va här hoppade vi studsmatta och spelade Wii också iofs.

Runt halv 9 nått sånt kom mamman hem:) Mycket trevligt att träffa henne! Super söt och gullig.
vid 10 höll jag på och somna så då va det bara att säga godnatt. och mycket riktigt, somnade så fort jag la mig i sängen!

Idag då, ja då va det till att gå upp så att jag va nere i köket vid kvart i 7 för att lära mig va de gillar till frukost och hur jag ska göra deras lunch, eller ja Jakes lunch. För Juliet köper mat i skolan. Sen blev det till att hoppa in i bilden och jag skulle köra! Snacka om läskigt! Men jag va riktigt duktig, och jag fick 1 penny av jake som belöning! HAHA, den ungen är så söt!
Nu är dom iaf i skolan och pappan jobbar hemmifrån idag för att det är min första dag. Så han ska jobba liote och jag ska nog sova snart ett litet tag. Men sen ska de hämtas vid bussen runt 4 :)

Shit långt inlägg idag. Men nu vet ni allt. Och jag LEVER iaf, så ni vet! Och juste: MICHELLE, jag är inget svullo! Trust me. `Men ja jag kommer nog gå upp i vikt. men inte så mycket. Ska börja träna och sånt nästa vecka! Och jag kommer äta mycket frukt och nyttiga saker.



Time to go! Tjing

Kommentarer
Postat av: Linnea Carlsson

HEJ JOHANNA :D gud så roligt och spännande allt låter!! Jag fattar inte riktigt att du är där just nu...så cooolt!!! Du kommer vi världens amercian girl ;) Va skönt att höra att familjen verkar gullig och att första bilturen gick bra :) Massor av pussar och kramar<3

2010-05-07 @ 17:14:40
Postat av: Pappa

Hej Johanna; Roligt att det gatt sa bra allting. Ha det bra och keep up the good spirit you have/pappa

2010-05-07 @ 18:27:44
Postat av: Jeanette

Hej gumman, vad roligt att få följa ditt äventyr via bloggen!

massor av kramar <3

2010-05-07 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0