In USA

Sådär då flickor och pojkar!
Nu har jag kommit fram till usa! Jag, lovisa, Natalia och Stephanie landade vid 4, USA tid:p Så 10 svensk tid!
Vi fick lite genomgång på vad som skulle hända och fick våra rumsnycklar!

Iaf, flygresan gick bara bra, va supertråkigt att åka själv från arlanda till frankfurt. Och den resan va värst. Men det gick bra pga att jag hade super trevliga som jobbade på planet.
Väl på frankfurt tog det ett tag innan jag och Lovisa hittade varandra, hah. för det fanns inte starbucks som vi trodde. MEn jaja. Vi hittade varandra vid gaten.
På incheckningen till flyget så funkade inte min biljett på nått vänster så de fick skriva ut en ny och dåså, haha då funka det allt. I kön hittade vi även Natalia och Johanna! Och vi alla satt på samma sida av planet. Men jag och Lovisa fixade så att vi kunde sitta brevid varandra, vilket va skönt. Så man hade någon att prata med under flygturen.
Mat serverades och film visades! Mycket underhållande. Vi kollade samt på Lovisas data och glodde på ett nytt avsnitt av Grace :)

Nu sitter jag och Lovisa på mitt rum och är små datanördar. Medans de 2 andra tjejerna ska beställa upp mat till hotellet.

Nej, nu ska jag göra nått annat. Typ gå och lägga mig tror jag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0