KAFFE

Sa, da har man lampat av barnen i skolan! Ah jaklar va de va snabba idag! Skolbussen va till och med utanfor! Haha, fragade om de ville ta den, men icke. de ville de inte! Sa det blev skjuts! Och jag kunde ta det lugnt med korningen, de va ingen ko. Allt va underbart! :)Basta morgonen hittills!
Nu ar jag iaf hemma och tankte kaka lite frukost. Vet ni jag kopte med mig kaffe for forsta gangen en jag kom hit till familjen, drack kaffe pa hotelet. Men det smakade inte sa gott. Jaja.. Hoppas att detta smakar battre :)

Idag, ska Juliet hamtas pa biblioteket vid halv 5 for att hon hr Brownies. De ar alltsa flickskoterna! :) Sa gulligt..
Nej, nu frukost och Grey's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0