lördag

Och där va lördagen avslutad! Jag har börjat märka hur snabbt dagarna går här.. Inte mänskligt! Helt plötsligt har dagen bara flugit förbi..
Idag har jag varit förbi biblioteket igen och lämnat tillbaka mina filmer jag hyrde, men lånade om Benjamin Button. Sen gick jag runt och kollade på böcker, och jag hittade faktiskt 2 st jag hyrde:) De va Harry Potter på engelska och The Notebook, mycket bra tycker jag. Skulle vilja se the Notebook på film. Undrar om den kommit ut på dvd? Nån som vet?!
Iaf, vid halv 5 gav jag mig iväg till Farifield och Mötte upp Jess + 2 andra Au Pair tjejer för att gå en sväng på Jennings Beach Carnival, och ja det va verkligen typiskt amerikanskt! haha! Mycket trevligt. Åkte inget dock, eftersom att det mer var för barn än för oss lite äldre. Men ja, jag vet att jag innerst inne är ett barn fortfarande. Men inget åk för mig idag inte:p
Efter det bar det av till Marshalls för att glo på saker. Älskar från och med idag marshalls. Det är precis som Primark fast lite mindre! :p Love it!
De 2 andra tjejerna drog hem pga jobb, så jag och Jess drog till en Kinesisk restaurang och käkade underbart god middag! OCH EN SAK TILL BÄSTIS MICHE! DOM HADE STRAWBERRIE DAQUIRE DÄR! och vem tog den? Jo jag :D:D:D:D:D Fatta att jag blev överlycklig när jag såg de!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på What happens in Vegas:) Sen ska jag sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

:O:O:O:O:O FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT GOTT! Nu lämnar jag lill alandet lagom!

2010-05-23 @ 20:12:19
Postat av: Asgeirmarit

Excellent site.

2012-07-20 @ 12:04:16
URL: http://asgeirmarit.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0