Lördag

Godmorgon alla!
Haha, nu har jag precis vaknat. kl är 20 över 9 och jag ska va där nere runt halv 10 så att jag ska leka med lilltjejen ett tag :)
är riktigt hungrig, btw! Somnade väldigt snabbt igår, men är fortfarande jätte trött! Jaja, som John sa att de kommer nog gå över efter helgen, jag får verkligen hoppas de!

Idag som sagt så ska pappan visa mig runt här, och förhoppningsvis så får jag köra lite till. Måste verkligen fråga om det räcker med bara mitt internationella eller om jag faktiskt måste köra upp igen ^^ Tänk om jag måste de, fy satan! de vill jag inte riktigt.. Men måste jag så måste jag liksom.. 

Nej hurrni, jag får skriva mer sen. Måste ta på mig en tröja å sen gå ner! 

PUSS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0