ny dag

Hej alla!
Ja idag är det en ny dag, och då ska man inte tänka på det förflutna! Det som har hänt, det har hänt, punkt slut!
Idag är det riktigt fint väder, precis som igår. Så nu ska jag ta med mig min handduk och gå ner och lägga mig i solen. Låter helt okej fakitkst. Vet ni? Jag har börjat kolla på Grey's. Hyr hela sesongerna på bibblan! RIktigt nice. Blev fast vid det när jag såg sista avsnittet här förra veckan. Så jag åkte och hyrde första sesongen!

Nej, man kanske ska graba sin bok och handduk nu och gå ner och lägga sig. Barnen är fortfarande i skolan och kommer inte hem förens kvart i 4! Undra va man ska hitta på till middag idag. Kanske korv och potatis? Va sägs om de?

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej Johanna, nu har Cecilia och jag också sett nya Robin Hood. Den var riktigt ok. Den var dessutom gratis. Fick det av mitt försäkringsbolag. Du skrev att bio var dyrt i USA. Hur mycket kostar det? Hoppas att du har det bra även om det har varit och kommer kanske uppstå tuffa perioder. Jag är säker på att du kommer klara det galant. För övrigt hoppas jag du använder solskyddsfaktor ;-). Ta hand om dig. Hälsningar Lennart.

2010-05-26 @ 17:58:08
Postat av: Johanna

Haha. Det va ju bra att den va gratis, sånt gillar vi :p Nja, kanske inte så dyrt. Räknade ut att det kostar 73 kr för bara bio och sen kostar popcorn 14 dollar tror jag, så det går åt en del pengar^^

Ja, jag ska stå ut detta år! Kommer ångra mig om jag åker hem! Haha, det gör jag (ibland) ()=)

Hälsa Cecilia och elton! Kram

2010-05-26 @ 20:52:45
URL: http://mchannna.blogg.se/
Postat av: mamma

Min lilla sötnos...vad fin du är på bilden! Fin färg har du fått:) Klart att du fixar detta år! Vi vill ju komma o hälsa på så du måste nog stanna...hihihii. Barnen fixar du med även om det känns tungt o tufft ibland! Jag tror på dig<3 Pussokram mamma o brorsorna:)

2010-05-26 @ 22:45:00
Postat av: LOooojsan!

Den där bilden är ju från Grekland! =P

2010-05-28 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0