pannkakor

Hej alla! Sitter nu brevid Jake och kollar på filmer om Super Mario spelen! Väldigt intressant. han kan så mycket den pojken! Undra vad jag ska ge honom i födelsedagspresent ^^
Får prata med föräldrarna :) 

Håller just nu på med att göra pannkakor till mig och pojken:) Flickan är hos granntjejen och har en playdate och ska äta där :) Så när jag fråga vad han ville ha till middag, antingen chicken nuggets eller Hotdog, sa han " kan du ionte göra svenska pannkakor?" Blev jag glad eller?! JAAAA! haha, det bevisar bara att han gillade dom:) Wohoo!

Visar bild sen!
PUss

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Du ser Johanna, ena dagen lite gnissel och sedan bra igen. Pannkakor är gott/Pappa

2010-05-28 @ 00:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0