playdate

Jaha allesammans, god morogn!
Fredag igen då^^ herregud, vart tar alla veckor vägen? har på måndag varit här i 3 veckor redan! Fattar inte de! Och det känns verkligen inte som de heller.. SÅ ja. tiden kommer gå otroligt snabbt!
Nu är Lovisa hemma i sverige igen! Usch, känns jätte tråkigt att hon åkte hem! Saknar både henne och Linnea!

Imorse iaf, japp, vi kom iväg lite för sent. Tjejer xD haha! Alltid ska det passa och håret ska vara perfekt, ja ni vet:P Vi kom tillslut iväg iaf, och alla kom väl i hyffsad tid. Typ 2 min försent. Så det gjorde nog inte så mycket. De har även halvdag idag^^ Så vid 12 ska jag börja röra mig mot Lilltjejens skola för att plocka upp henne och 2 kompisar för att de ska ha en playdate. Och när man ska hämta barnen här i usa, ja då parkerar man inte bilen och går in och hämtar dom, utan de står som en vakt utanför vid "rondellen" vid ingången och frågar vilka man ska hämta, och då säger man namnen så kommer dom. Du sitter alltså bara kvar i bilen tills din unge har kommit och hoppat in, förns då kan man åka! Haha, rätt konstigt. Det är ju typ som att allt dom har här har nån slags person som gör allt åt en! :P hha.. Jaja

Nu på morgonen va jag otroligt duktig, har rensat i hela skafferiet. Attans skulle tagit före och efter bild, men det blev det inte, iaf. Man märker skillnad och pappan va riktigt glad att jag gjorde de! Han jobbar nämnligen hemmifrån idag:)
Nej nu måste jag ut och ta mig en powerwalk innan jag ska göra mig iordning och iaf hinna sitta ute i solen en liten stund innan barnen ska hämtas!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0