Puh

Sådär då. Då va första jobbdagen avklarad. och Oj va smoood den gick! Trodde inte att man skulle ha så mycket tid för sig själv, men ack de hade man!
Så skönt! När de kom hem blev de tvtittande och dataspel, båda va rätt döda efter måndagens skolgång.
Tidig middag tom! De vart tortelini med tomatsås! Och de åt upp allt jag la på tallriken! Good for them!
Pappan kom hem runt halv 8 då det vart lite efterrätt för oss alla, typ glass eller en kaka! Mycket gott. Usch för gott faktiskt!
Men men.

Juste, många har frågat mig om jag inte kan visa bild på huset och bilen, och lite hur jag bor. Så jag tänkte göra de :) Men bara lite ;d haha. För jag måste sova strax^^ tidig morgon imorn också!



Framsidan och min älskade bil! De är en ford!


Gången till baksidan! Nice


Baksidan :)

Så nu har ni sett lite! Och jag Gillart!
Sov så gott alla! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Helt ok Johanna. Och du har hela overvaningen for dig sjalv?

2010-05-11 @ 08:55:53
Postat av: mamma

Looking good babe:) Kan jag komma o hälsa på nuuuuuu?!??!?! puss hjärtat

2010-05-11 @ 10:30:59
Postat av: Johanna

Pappa: Ja det har jag :) Det är mitt egna lilla rum:)

Mamma: JA! snälla gör det!

2010-05-11 @ 18:17:54
URL: http://mchannna.blogg.se/
Postat av: Caroline

ååh va fint det ser ut! Vi måste planera in en helg o ses snart :)

2010-05-12 @ 16:26:06
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0