redan söndag ^^

Jaaa herrejösses va tiden går! Det va ju fredag nyss!
Jag har nyss insett hur snabbt detta år kommer gå, och både jag och min hostdad sa idag att sommaren kommer gå sjukt snabbt! Vilket den kommer göra!

Idag iaf har jag jobbat fram till 1 typ då pappan va och spelade golf med en vän. De va mig en upplevelse. Hade mitt första utbrott idag på båda barnen! Så det va mig en utmaning, men det funkade. Jag blev dock riktigt förbannad, men vi löste allt och sen va vi vänner igen :)
När jag slutade gick jag upp och snackade på skype med både Niklas och Michelle! Me like! Sååå nice att kunna snacka med sina vänner! Men Michelle den apan har varken mick eller webcam så haha jag fick sitta och snacka högt för mig själv, då hennes data pratade med henne och hon fick skrivaxD hHA! jaja, så kan de gå!
Lite senare blev det mat och efter maten passade jag på att ringa till mamma! Hon blev så glad så :) Efter 20 min i telen med mamma gick jag upp och pratade med pappa på skype. Dock funkar itne min web , vette tusan varför. måste försöka fixa den^^

Nej nu när man är ledig kanske man ska gå ut och sätta sig med sin Ipod och The Notebook och läsa lite. Har kommit fram till att jag ska läsa sista boken av twilight det sista jag gör! Vill spara den så länge som möjligt! OCH DET TRÅKIGA ÄR ATT MINA TWILIGHT FILMER FUNKAR INTE HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:'( är super duper ledsen! Men jaja.
får se om de finns på biblioteket, annars får jag helt enkelt köpa dom...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0