Sista dagen

Jaha alla. Idag är det sista dagen på Hilton  hotel här i New Jersey. Imorrn ska vi alla till våra familjer och ska äntligen få träffa dom!
Jag måste säga, jag är sjukt nervös men ändå sååå förväntansfull! Jag har väntat över en månad på detta, så det ska bli sjukt kul.
Idag iaf, herrejösses vilken seg dag. Men när det äntligen va över så skulle jag, Johanna, Agnes och Emelie till "the mall" för att köpa oss varsin adopter.

Detta inlägg får tyvärr bli såhär kort. för jag måste verkligen packa min väska och sen gå och sova. Frukost vid halv 7 med tjejerna för sista gången och sen lektioner fram till 11..
So I talk to you tomorrow!

ps. Ni som läser bloggen, jag vet att de är många. Kom igen lämna en liten kommentar! Tycker de vorre skit kul! Vill veta vilka som läser den ju! ;p I don't bite! ;) Jag älskar er som faktiskt läser den, Skit kul!
Puss på er från USA! <3

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Kul att lasa att det ar bra sa har langt. Jag laser din blogg och det verkar somjag ar den forsta att kommentera i din blogg. Snart borjar jag skriva pa engelska vilket ar battre for dig eller hur/Pappa

2010-05-06 @ 12:08:58
Postat av: mamma

Hej mitt hjärta! Åh jag är den andra som kommenterar din blogg, som jag läser med glädje varje dag:) Superroligt och få veta vad du är med om! Älskar dig! Pussokram mamma

2010-05-06 @ 13:58:58
Postat av: Louise Charlotte Jansson

JAG ÄR DEN TREDJE!! =D..skämt åsido! Låter riktigt trevligt hörrö du.KOmmer du hem snart?

2010-05-10 @ 05:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0